جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید ایزوگام با ضمانت بهترین کیفیت

خرید ایزوگام همواره چالش های خاص خودش را دارد . ما در فلات قیر بصورت تخصصی فروش ایزوگام را برای شما عزیزان داریم . با تضمینی که از ما دریافت میکنید دلیلی بر تردید در خرید ایزوگام از ما وجود ندارد . ایزوگام (عایق رطوبت) پوششی بسیار مناسب در برابر نفوذ رطوبت است.

این ماده سال هاست که جایگزین قیر برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان ها از جمله پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و … شده است.  در گذشته انواع قیر مصنوعی و طبیعی انتخاب مناسبی برای عایق کاری قسمت های مختلف ساختمان بوده است. اما امروزه ایزوگام ها با مقاومت بیشتر و نصب آسان تر به انتخاب اول سازندگان ساختمان تبدیل شده اند.

البته ماده اصلی این محصول قیر است. قیر در انواع طبیعی و مصنوعی موجود است. این محصول معمولاً با کمک قیر مصنوعی یا قیر پالایشگاهی ساخته می شود. اما در نمونه های با کیفیت بالاتر و برای بهبود برخی خواص مانند افزایش انعطاف پذیری، افزایش طول عمر، کاهش شکنندگی و … از قیر یا گیلسونیت نیز در آن استفاده می شود. این امر امکان استفاده از ایزوگام را در شرایط متنوع تری در صنایع مختلف ممکن می سازد.

خرید ایزوگام با چه موادی بهتر است ؟

این محصول با توجه به روش ساخت و کیفیت نهایی ممکن است از لایه ها و قطعات مختلفی ساخته شود. اما به طور کلی آنچه در انواع این محصول به چشم می خورد; لایه ها به شرح زیر است :

  • فیلم پلی اتیلن
  • پلی استر
  • بافت 
  • سایر مواد افزودنی

انواع ایزوگام

امروزه این محصولات با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند. اما در یک طبقه بندی کلی دو نوع ایزوگام دمیده و ایزوگام پلیمری قابل شناسایی است.برای خرید ایزوگام اول باید تفاوت این دو نوع رو بدونید .

خرید ایزوگام دمیده شده

نمونه تولید شده به صورت دمیده یک روش تولید قدیمی است. به همین دلیل معمولاً کیفیت آن کمی پایین تر است و البته قیمت آن کمتر است. در این روش تولید، ماده اصلی قیر دمیده است. قیر دمیده نوعی قیر است که از دمیدن هوای گرم در روغن کوره یا روغن کوره تولید می شودپارچه، لایه آلومینیوم ، پودر تالک ، گونی پلاستیکی ، پلی است ر، نی و مواد APP با درجه های کیفی مختلف از دیگر قطعات ایزوگام دمیده است . دلیل کیفیت پایین و ماندگاری این محصول ناقص بودن قیر تولیدی است.

ایزوگام پلیمری

نوع دوم فروش ایزوگام به پلیمری معروف است. به طور خلاصه، تفاوت اصلی در کاربرد قیر است. این محصول از قیر تصفیه شده استفاده می کند. قیر پالایشگاهی حدود 70 درصد مواد خام در صمغ ایزو پلیمری را تشکیل می دهد. بنابراین کیفیت بالای آن نقش مهمی در کیفیت نهایی محصول خواهد داشت. برای خرید قیر روی ما حساب کنید .

قیر پالایشگاهی به دلیل استخراج در برج تقطیر پالایشگاه از خلوص بالاتری برخوردار است. در این فرآیند افزودنی های مختلفی مانند بنزین، نفت گاز، روغن چراغ، روغن های سبک، حلال های نفتی و … از نفت خام جدا می شود. قیر تصفیه شده به کار رفته در این محصول در نهایت نیمه جامد است. همه ی اینها در قیمت ایزوگام تاثیر بسزایی دارد .

خرید ایزوگام نسبت به نوع پوشش

دسته بندی دیگر فروش ایزوگام بر اساس نوع پوشش می باشد. فروش ایزوگام ها با پوشش های مختلفی وجود دارد . روکش آلومینیوم، روکش سنگریزه و روکش ساده رایج ترین هستند. مدل های روکش آلومینیومی برای سقف ها و سایر مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند مناسب هستند. این پوشش نور خورشید را منعکس می کند و باعث گرمای کمتر و آسیب کمتری به ایزوگام می شود.

مدل های بدون روکش برای مکان هایی که قابل مشاهده نیستند. به عنوان عایق برای سرویس های بهداشتی و غیره استفاده می شود. در نهایت سنگریزه ها انتخاب خوبی برای محله های شلوغ هستند. این پوشش ها زیباتر بوده و در برابر فشار ثابت نیز مقاومت بیشتری دارند.

مشخصات ظاهری ایزوگام

از نظر ظاهر و ابعاد می توان دو نوع متداول فروش ایزوگام را نام برد. ایزوگام های رولی که معمولاً یک متر عرض و ده متر طول هر رول دارند. بیشتر در صنایع مختلف کاربرد دارند. اما انواع دیگری از این محصول وجود دارد که به آنها ایزو شینگل یا کات می گویند. از این محصول برای عایق کاری فضاهایی که از بیرون قابل مشاهده هستند (مانند سقف شیروانی) استفاده می شود. این محصول در ابعاد مختلف بوده و ظاهر زیبایی دارد .

ایزوگام دلیجان

براساس بررسی های انجام شده توسط فلات قیر بسیاری از شرکت ایزوگام دلیجان در حال عرضه محصولات خود در بازار های داخلی و خارجی می باشند و محصولات آن ها قابلیت صادرات به کشور های خارجی را نیز دارند .همین امر سبب شده تا فلات قیر هم از این امر جا نماند و شروع به فروش ایزوگام با بهترین کیفیت و تضمین قیمت کرد .

از مهم ترین المان ها و معیار هایی که باعث شده تا ایزوگام دلیجان به عنوان یک عایق حرارتی با بهترین کیفیت در تمامی شهرها و شهرستان های کشور مورد استقبال قرار گیرد ، دوام و طول عمر بالای ایزوگام دلیجان می باشد . این ویژگی باعث شده تا مشتریان وفاداری را برای خرید ایزوگام به خود جذب کند .

همانطور که گفته شد ماندگاری و طول عمر ایزوگام دلیجان بسیاربالا میباشد و همین دلیلی بوده که در جذب تاجران و شرکت های خارجی نیز بسیار تاثیر گذار بوده است و شرکت های فروش ایزوگام دلیجان خوشبختانه در زمینه ی صادرات ایزوگام به کشور های مختلف عملکرد قابل قبولی نیز داشته اند .

طول عمر و ماندگاری عایق های رطوبتی می توانند بر استحکام و مقاومت سازه ها تاثیر مستقیم داشته باشند . همینجا متوجه میشویم که ایزوگام با کیفیت نقش پر رنگی در مصالح ساخت و ساز دارد در ادامه به بررسی ایزوگام درجه یک و مشخصات یک ایزوگام خوب بیشتر می پردازیم .

خب مسلم است ، که با کاهش دما نیاز به عایق بندی پشت بام ضروری است و برای این فصول سرد سال داشتن ایزوگامی مناسب الزامی به نظر می رسد . انتخاب بهترین تولید کننده ایزوگام و بهترین ایزوگام دلیجان را بهتر است با تحقیق و مطالعه انجام دهید . یعنی درست است که ایزوگام دلیجان بسیار با کیفی است اما این نکته رو فراموش نکنید که بسیار اهمیت دارد این ایزوگام را از کجا سفارش بدهید .

راه های تشخیص ایزوگام با  کیفیت

  • استفاده از فریزر به صورتی که یک تکه کوچک از ایزوگام را برش داده و پس از دو ساعت نگهداری در فریز، اگر از ناحیه خم شده شکسته یا ترک بردارد، جنس ایزوگام خوب نیست .
  • پس ندادن رنگ
  • اندازه عرض آلومینیومی
  • همخوانی وزن و ضخامت ایزوگام
  • برش ایزوگام
  • قابلیت انبار
  • بوی قیر (قیر درجه یک بوی مطبوع قیر را داشته در صورتی که قیرهای نامرغوب هم دست را سیاه کرده و هم بوی نامطبوعی دارند)
  • نوع الیاف پلی استر و تیشو

شما همراهان عزیز میتونید برای استعلام قیمت قیر و تمامی محصولات زیر شاخه به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید .

قیر مورد استفاده در ایزوگام

کیفیت فروش ایزوگام رابطه مستقیمی با نوع قیر استفاده شده در آن دارد . دو فاکتور مهم درجه نفوظ و نرمی قیر میباشد . قیرها با درجه نرمی و نفوذ پذیری مختلف ممکن است در تولید انواع ایزوگام و انواع عایق ایزوگام مورد استفاده قرار گیرد . اما در نهایت این لایه قیر یا پلیمری است که قیر خالص پالایشگاهی می باشد و یا قیر دمیده است.نکته قابل توجه در این زمینه این است که فلات قیر انواع قیر را با بهترین کیفیت تولید میکند .

این لایه که حاصل پالایش و جداسازی و تقطیر نفت خام بدست می آید در انحصار دولت ها و در مواقعی شرکتهای نیمه خصوصی و بسیار بزرگ با سرمایه های بسیار زیاد و تحت نظارت کامل دولت به کار مشغول میباشند . برای تولید ایزوگام رده های مختلف قیر که با اعداد جفت نوشته میشود استفاده میگردد که نشان از درصد خلوص قیر و مواد افزوده به آن میباشد و نشان میدهد که هر رده محصول برای تولید کدام نمونه مناسب است. 

انحصار یا نظارت بر تولید این لایه باعث میشود دست های کمتری در روند تولید این لایه بوجود بیاید . حذف واسطه ها و انحصار تولید باعث میشود نظارت کاملتر بر تولید این لایه بوجود بیاید . ما در فلات قیر هر نوع قیر یا محصولات وابسطه ای که تولید میکنیم سعی بر این داریم بالاترین کیفیتت را به مشتریان خود اراِئه دهیم .

ایزوگام محصولی است که باید قیر بسیار مناسب اون نوع ایزوگام در آن مورد استفاده قرار بگیرد . این اطمینان را به شما میدهیم که تضمین کیفیت در تمامی محصولات فلات قیر لحاظ شده است .

جدیدترین مقالات فلات قیر